DIES DE QUARENTENA 2 PART

ara continuare explicant els meus dies de quarantena.

En verdadera manera he canviat algunes coses de les quals cap a a principis de la quarantena, per exemple ara faig cada dia exercici encara que ara es pot sortir a fer exercici realitzare molt mes.

Ja no veig sèries, ara només veig vídeos de Youtube i jocs amb els meus amics.

L' unica cosa que no a canviat és que continuo treballant per sort.

També m'he començat a llegir el Lazarillo de Tormes ja que ho tènia per una lectura obligatòria en l'institut però no el vaig entendre molt bé en l'institut aixe que ara l'estic començant a llegir.

Quan m'acabi el llibre ja fare una entrada del blog d'una critica.



I fins aqui tot, ja queda menys per a acabar amb el virus.

La campaña del Gobierno contra el Covid-19 molesta en la ...

Comentarios

Entradas populares de este blog

CIRCO DE LAS MARIPOSAS

VER FUTBOL GRATIS FACIL

DIES DE QUARENTENA