DIES DE QUARENTENA

QUARENTENA EN MARÇ
En aquesta entrada us explicaré que estic fent en aquests dies de quarantena.

Doncs veureu durant el que porto de quarantena en resum, visualitzo series que ja faré entrades recomanant les sèries que estic veient.
Parlar amb els amics per xat, també faig videotrucades amb la família per poder comunicar-nos millor, ja que no podem sortir de casa.
A les 20 hores de la tarda com sempre vaig a treballar, ja que el meu servei pot continuar obert,
Crec que tinc sort de poder seguir treballant. Ja que puc sortir al carrer i em dóna una mica l'aire, i també perquè prefereixo treballar a estar a casa sense fer res.

L'altre dia en el treball va haber  moltes comandes, i aquell dia em vaig sentir com si estiguéssim en un dia normal, sense quarantena.

Alguns dies també pujo al terrat amb la meva germana i jugo a futbol fins que la pilota es va caure a baix ja, ja.

us deixo un video del terrat. 

I quasi cada dia seran així fins que termini tot això i torni tot a la normalitat.







Comentarios

Entradas populares de este blog

CIRCO DE LAS MARIPOSAS

VER FUTBOL GRATIS FACIL