SERIES VISTES EN AQUESTA QUARENTENA

Aquesta quarantena he vist dues sèries que ambos estan en la plataforma de Netflix.

La primera que vaig veure és Stranger Thingstracta sobre misteris del poble, la història arrenca durant la dècada dels 80, al poble fictici de Hawkinsde america, quan un noi desapareix, fet que destapa els estranys successos que tenen lloc a la zona, producte d'una sèrie d'experiments que realitza el govern en un laboratori científic proper.

Em va agradar molt, tant que és una de les meves favorites.
Resultado de imagen de stranger thingsResultado de imagen de stranger things

La segona és la que estic veien ara i es diu Riverdale és de drama juvenil, crimen i misteri.
Tracta sobre un poble on hi ha dues zones, la sur i la nord
La sur és la zona problemàtica on hi ha bandes, drogues...
I al nord es la zona rica, i en començar la serie mort un noi del nord i intenta'n descobrir quin és.
I en cada temporada passen distintes coses.
Aquesta sèrie m'agradat molt, ja que em sento molt identificat amb on visc jo, més o menys.



Resultado de imagen de riverdale



Comentarios

Entradas populares de este blog

CIRCO DE LAS MARIPOSAS

VER FUTBOL GRATIS FACIL

DIES DE QUARENTENA