FEM NADAL!

El passat dimarts 10 de desembre de 2019 vaig fer un taller de cuina que consistia a fer  galetes variades d'almendra, llimona, avellana, xocolata i turró

Em vaig troba un amic meu,el Moha, i també una educadora que ja coneixia, la Fabiana. La coneixia de quan m'anaven sancionant de l'institut Salvador Dalí. Llavors, anava al SAO PRAT on estava ella per ajudar-me a fer deures de l'institut quan estava expulsat.

També vaig conèixer a més educadores com la Gina i la Judith que són molt simpàtiques.

El cas es que vam fer galetes per després el Dijous 12 regalar-les als nens i les persones grans.

M'ho vaig passar força bé dijous, ja que vam estar fent xapes, pintant bombetes i regalant menjar a la gent. M'agrada molt ajudar a la gent i fer coses bones.

El dia que em vaig apuntar al reforç no em vaig imaginar que estava connectat a aquests tallers tan divertits. Espero que hi hagi més.

El pròxim dijous 19 anirem al pica-pica de tancament de trimestre a SAO PRAT.


PRÒXIMAMENT 

Comentarios

Entradas populares de este blog

CIRCO DE LAS MARIPOSAS

VER FUTBOL GRATIS FACIL

DIES DE QUARENTENA