EXPERIENCIA EN EL CURS DE PFI

PRIMER TRIMESTRE EN LES SALINES PFI DE VIVERS Y JARDINS 

Avui us explicaré la meva experiència del primer trimestre en Les Salines del curs PFI de Vivers i Jardins,
però abans de tot explicaré com  vaig arriba fins aquí.
Abans de tot com a l'institut no m'anava molt bé decidir apuntar-me a un PFI d'Hosteleria, ja que això és el que té més sortides, ja que bars i restaurants sempre hi ha però molta gent s'apunta a aquest i no vaig poder entrar.
Vaig anar a l'Dali on cursava l'ESO i em van enviar a les Salines Jardineria, al principi no em feia molta gràcia, ja que no m'agradava molt la  jardineria però no tenia altra opció perquè fer quart d'ESO no em serviria per res, o sigui que vaig anar a la presentació de l'PFI amb el meu pare i m'apunt aquell mateix dia.

Al principi només estàvem a classe, ja que teníem que esperar el profe de jardineria que no arribo fins més tard.
De moment veiem pelisKahoots, Fitxes i totes aquestes coses, el professor és força maco i enrotllat comparat amb els de l'institut que eren tots uns avorrits i amargats.

Al temps va venir el professor de jardineria, també maquíssim i enrotllat, vam començar a l'hort que estava ple de males herbes, i el nostre treball era netejar-lo.
Ahí ja em va començar a agradar el curs i vaig començar a donar-ho tot ha, ha.
A més o menys meitat de l'trimestre vam anar d'excursió a Barcelona amb l'altre PFI, de perruqueria, i vam anar a conèixer la història de Barcelona, ​​i la veritat és que melo passi molt bé i va aprendre bastant, ja que només anava a Barcelona per comprar o per donar una volta pel centre.
Després d'acabar amb l'hort de treure-li les males herbes, preparar el sòl per plantar i plantar, vam començar a treballar a fer la classe de baix que estava plena de coses pel mig, bruta, etc ...
I cada dia anàvem avançant en treball.
A l'altre mòdul sempre estàvem a classe fent Kahoots, Fitxes, i coses per aprendre, després ja ens centrem en el tema d'incorporació en el mundo laboral, fer el currículum i cercar treballs.
Això em va agradar molt, ja que vaig començar a manar currículums a un munt d'empreses i em deien un munt l'únic que no m'agafaven cap, ja que els interessen majors d'edat.
Ja vam arribar gairebé al final, els exàmens, vam començar a fer exàmens per les dues parts mòdul jardineria i mòdul de classe aprenent.
Jo crec personalment que em aquesta anant bé tot, exàmens, Kahoots etc ...
I la veritat que el PFI em a canviat la vida, desde que em vaig apuntar  tot comença a anar millor que abans, ja que abans el meu comportament era pèssim i infantil i m'he adonat que fent ximpleries no s'aconsegueix res.
Gràcies a l'PFI he canviat el meu comportament, estic més content, més actiu, amb ganes de venir a l'institut, i també m'ho passo bé sense haver de fer-la grossa com cap al Dalí.

Sort que existeix aquest curs si no nose que hagués fet, i també he tingut sort amb els profes que són molt majos , enrotllats i divertits.

FI



Comentarios

Entradas populares de este blog

CIRCO DE LAS MARIPOSAS

VER FUTBOL GRATIS FACIL

DIES DE QUARENTENA